torsdag 22 januari 2015

Rekreation

Vattengympa är roligt. Det gick riktigt bra och det känns nu efteråt som jag har rört på mig. Är lite öm i musklerna. Ska gå på spinning på lördag tänkte jag.

Jag mår bra eller om vi säger såhär så är det jämna plågor. Haha. Det är ju så kallt och mörkt men jag försöker tänka positivt. Självmordstankar har jag inga även om det kan kännas skönt att bara få slippa allt så har jag inga planer. Jag lever mitt liv så gott jag kan. Just nu handlar det mycket om rekreation. Försöka må så bra som möjligt.  Träna och försöka äta rätt. SE bra filmer och läsa intressanta böcker.

Jag ska se Gösta Berglings saga ikväll. Det blir över 3 timmar stumfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.