lördag 3 januari 2015

Fest och flärd

Redan inne på årets tredje dag. Jag har börjat skriva på boken och det känns kul. På nyår var jag på Berns och det var trevligt. Jag pratade med ett par tjejer från Borås och fick lite perspektiv på saker och ting. Jag hade klättt upp mig i fotsida klänning och sminkat mig. Innan stället hade öppnat gick jag till Hotell Nobis och tog ett par drinkar. Där var såna människor som man inte kommer i kontakt med när man bor i en trist förort.. Tänkte särskilt på en kille i kostym som satt där med en otroligt vacker tjej. På Berns var det ännu fler undersköna typer. Det var en ända lång kavalkad av långklänningar och tajta fodral uppblandat med killar i kostym.  Musiken var väl egentligen inte i min smak men det var bra stämning och folk hade kul så det gjorde ingenting. På tolvslaget stod jag på trappan till terrassen och skålade i champagne.

När vaknade upp dagen efter lovade jag mig själv att ta i tag i dert här med vikten och attt skriva på boken.
Samt överleva årets prövningar. 

I natt drömde jag att jag bajsade på mig offentligt. Skiten bar rann längs benen. Sen var det en på skunk som sa att det betyder kreativitet om man drömmer om bajs. Så då känns det genast bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.