tisdag 27 januari 2015

Pulver


Jag har börjat med en pulverdiet. Jag har klarat ett dygn så vi får se. Just nu mår jag bra, jag är inte alls sugen på mat. Det var någonting om att ketoner bildas i levern som gör att man  blir mindre sugen på ätbart. Jag kör med Modifast som är en LCD kur dvs low calorie diet. Det finns very low calorie diet också men det blir för tufft. Jag kommer ju ändå att rasa i vikt på det här. Jag tänkte att jag skulle köra två veckor och sen utvärderar jag. Ska jag köra längre eller blanda med måltider och bara ersätta vissa mål med modifast?

Jag var hemma hela dagen igår. Gjorde inte mycket. Tänkte att jag skulle komma iväg och se en film idag. Missade guldbaggegalan igår det var ju synd. Hade varit kul att titta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.