söndag 25 januari 2015

Film

Jag har kommit igång att blogga på Beas film och teater blogg efter drygt ett års uppehåll. Nu tänkte jag recensera ett par filmer i veckan. Eller det är mer personliga reflektioner än recensioner.

Igår sov jag bort nästan hela dagen. Det var märkligt att jag var så trött. Nu lyssnar jag på Misfits och minns gamla tider. Jag lyssnade mycket på Misfits i gymnasiet. Jag hade nitarmand men jag var ingen punkare bara lite alternativ. Det var roligare att gå i gymnasiet än i högstadiet. Jag gick på Södra Latin. Fick väl halvbra betyg men det var lite otroligt att jag bara fick ett IG med tanke på att jag bara brydde mig om att festa och hänga med kompisar. På den tiden hade inte min psykiska sjukdom brutit ut och jag antar att jag var ganska normal.

Idag ska jag se mer film som jag kan recensera i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.