onsdag 21 januari 2015

Lila blommor

Blev precis klar med tvätten. Skönt! Jag ska gå på vattengympa imorgon. Hoppas att det går bra! Jag är lite orolig för att det kommer vara för tufft för mig. Jag mår bra. Igår gjorde jag ingenting. Jag kollade på tv men det var tråkigt. Allt är annars som vanligt tror jag. Försöker ändra i kosten men det är svårt. Tror det blir bra om jag börjar motionera lite med det lilla jag kan. Är i väldigt dålig form fysiskt. Men det kan bli bättre.

Jag kanske eventuellt kan få skulden avskriven av CSN. Jag ska ansöka om det eftersom jag har så liten inkomst så borde det kanske gå eller att de sätter ner beloppet jag ska betala per år. Som det är nu så ska jag betala av 1000 kr i månaden på lånet. Jag har en skuld på 188 000 kr drygt totalt hos CSN. Tänk vad skönt om den blev avskriven.

Jag köpte en krukväxt som jag faktiskt inte har haft död på än. Det är en växt med små lila blommor. Hoppas den överlever om jag kommer ihåg att vattna den varannan dag.

Jag ska äta semla idag. Det får bli istället för middag. Inte så nyttigt jag vet men gott! Nu finns det semmelwraps för den som vill äta sin semla på språng. Jag kanske prövar även en sådan vid tillfälle.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det går bra på vattengympan, lycka till!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.