fredag 23 augusti 2013

Your path is hard but it will be amply rewarding

Bloggen är uppe igen.Jag försöker styra upp allt. Kollar upp bostäder och sånt. Ska plugga nästa termin. Starta eget kurs. Det känns svårt. Jag försöker att bli normal och ha ett jobb som alla andra. Jag tar inga droger. Är drogmotståndare. Jag är ingen alkoholist. Men jag har diagnosen bipolär sjukdom typ 1. Trots att det är svårt så deppar jag inte ihop. Jag har både självförtroende och självkänsla.

Visst har jag gjort dumma saker. Den här historien med krigaren var ju ett misstag. Han har en massa bra sidor och jag hoppas han får ordning på sitt liv. Men ni anhöriga till honom som läser denna blogg jag var ju också sjuk. Det kanske inte syns utanpå. Men jag är manodepressiv. Jag åkte in på vårdintyg ett par månader efter att vår relation avslutades. Jag försöker ordna upp allt. Bit för bit.

Gör av med mycket pengar. Tar dumma lån Försöker att lösa den biten också.

Men jag lever jag är inte lycklig men jag mår rätt bra!!!
Dålig på att svara på kommentarer Ska bli bättre.

2 kommentarer:

  1. Det är jätteroligt att du boggar igen Bea. Angående anhöriga och vänner till honom, så borde de sköta sina egna liv istället för att lägga sig i hans. De är väl vuxna människor som har hjärnor att tänka med. Deras besatthet går väl över när de hittar en annan imaginär måltavla. Kram Bea, jag tittar in här varje dag igen nu då!

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny. Du är superstark och supertuff.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.