fredag 30 augusti 2013

Fri

Idag har det gått bättre med maten. Jag har ej frossat som jag brukar. Jag har ringt och spärrat mig på diverse kreditinstitut. Nu försöker jag att bli normal. Jag ska gå ner i vikt, skaffa mig en normal klädstil. Idag hade jag guldtröja och läderjacka på mig. Men folk log mot mig. Jag ska skaffa mig ett vanligt arbete. Vad som helst! Jag trivs bra som singel. Det jag lärde mig med krigaren var att man ska gå på det första intrycket. Är det inte bra så blir det inte bra sen heller. Jag vill bli normal. Men jag är begåvad jag måste göra!!!!! Jag vill träffa nån som tillåter mig frihet och jag vet inte hur han kommer att se ut. Det får bli en överraskning! Jag vill helst träffa nån som är rolig spontan intelligent osv. Med betoning på intelligent. Ingen tråkig människa. Men bara för det kommer den som jag träffar vara tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.