torsdag 8 november 2012

Tanden

Igår opererade jag ut en visdomstand i underkäken. Den var skruvad och hade tre rötter så därför kunde inte min vanliga tandläkare dra ut den utan jag fick gå till en tandkirurg. Det lilla kalaset gick på 2252 kr. Asså det tog honom 7 minuter att få ut tanden ur käften på mig. Rätt bra timlön han har. Han berättade att det varit inbrott på kliniken och tjuvarna stal bland annat en dagskassa på 22 000 kr. Surt. Tur att jag betalade med kort! Men på alla ställen jag har jobbat på då det varit pengar inblandat så går man direkt iväg med pengarna. Man låter de inte ligga kvar. En tjej som var festivalgeneral för någon kulturfestival berättade att hon gick med 90 000 i en tygkasse när hela festivalen var över. Då var hon lite nervös men det gick bra.

Nu ömmar det lite men jag har tagit alvedon+ ipren. Ska plugga idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.