onsdag 21 november 2012

Cherry cola

Känner mig lite oinspirerad till att blogga just nu och jag menar vad har jag blogga om? Inget händer ju för fan! Varje morgon så tänker jag att nu idag ska jag försöka äta nyttigt. En plan som fallerar allt efter dagen fortlöper. Det blir en caffe latte och därefter kanske en lunch ute. Blodsocker fall vid 15 och en coca cola som bot och sen en maffig middag och kanske lite choklad. Inte särskilt nyttigt mao. Men ni vet ju att jag ständigt kämpar med vikten så jag behöver inte tjata mer om det.

Nä ni, mitt liv är rätt så händelslöst. Jag träffar för lite folk det tror jag är problemet ja. Jag ska faktiskt försöka ändra på det och gå på fler fester och evenemang. Kanske anmäla mig själv till en kurs. Jag är inte känd för att vara nån blyg viol så det är inte det. Jag tar ofta intitivet till konversationer med folk och jag kan bjuda på mig själv. Men det är det att jag liksom har kommit lite off från allt som händer. Vänner har stadgat sig och har inte plats för mig på sin agenda. Vad bitter jag låter! Men det är ju så!

Kärlek och dejting finns inte alls på min världsatlas. Tyvärr. Jag hade önskat att det var lite mer av den varan men icke. Men om man ska träffa någon så kan man inte bara sitta inne. Visst jag är reggad på både Mazily och Okcupid men några napp i fiskdammen har det inte blivit ändå. Om man inte räknar med alla otaliga sexinviter man får på såna cybertillhåll. Men det hör ju till. Det kan vara trevligt med lite hederligt cyber sex någon gång ibland men att få tio copy pastade meddelanden som alla har som fattig andemening att upplysa mig om att jag är antingen sexig, het eller båda på samma gång och att avsändaren är välhängd blir det kanske lät lite tjatigt i längden. Då undrar jag när händer det, detta ögonblick som en skraplottsköpare upplever du hen skrapar fram tre lika summor i miljonklassen. När blir det jackpott för mig? Jag  vet inte riktigt vad som ska hända eller vad jag ska känna men det ska vara då allt bara stämmer och det känns rätt. Klyschor jag vet. Men jag tror att det finns inom mig då jag vet att det är the moment I've been waiting for.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.