lördag 10 november 2012

Nattinatt

Nu ska jag börja läsa "Torka aldrig tårar utan handskar" om bögarna som dog som flugor i AIDS på 80-talet. Jag kollade lite sporadiskt på serien på svtplay och den var väl bra men vafan det var väl inget speciellt med den det var en vanlig svt produktion när skådisarna är klädda efter färgskala och talar så jäkla T-Y-D-L-I-G-T. Bengt hängde sig i en elsladd det såg jag. Det var en stark scen eftersom min mamma tog livet av sig inte genom hängning men det väckte minnen till liv. Jag minns att en tjej i stallet som gick fram till mig och kläckte ur sig " hörde att din morsa hängde sig." jag bara "nej". Nu måste jag sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.