onsdag 19 oktober 2016

Vågen

Vågen stannade på 166 kg i morse. Jag var uppe i 168 kg för två veckor sen. Jag är enligt skatteverket 172 cm lång, Jag brukar säga att jag är 173 cm för det var jag när jag slutade växa. Det är den där sista centimetern som är viktig för mig. Vi säger att jag är 173 cm lång - You do the math om du vill räkna ut mitt bmi.

Uppdatering kl 12:39

Vågen visar plötsligt 163 kilo. Ska väga mig hos dietisten. Litar mer på sjukhusvågen. Jag åt nyttigt och tränade på förmiddagen. Sov dåligt i natt. Jag har inte vant mig vid mig andningsapparaten. Men jag vill ju inte få en stroke. Jag ska bli bättre på att samarbeta med vården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.