fredag 14 oktober 2016

Det går framåt

Dag 3 i min 0 kronor i veckan utmaning. Jag vaknade vid 07 och åt frukost. Fixade lite hemma och gick iväg och tränade och sen gick jag hem och åt lunch. Var hemma till 17: 30. Lyssnade på musik och ordnade hemma. Sen åkte jag in till stan och gick på teater Giljotin. Helan och Halvan, nice mess, Jag hade betalat i förväg så det räknas inte. Sen på kvällen var jag hemma hos pappa.  Jag saknade att köpa lite mjölk och sånt men annars så saknade jag inget. Man klarar sig gott på att inte göra av med pengar. Det finns saker att göra om man använder sin fantasi. Gratisutställningar man har säkert om man letar  något gammalt häfte nånstans på nån kupong man kan använda. Att gå ut och gå och röra på sig kostar inget. Jag känner mig befriad från konsumtionens bojor. Jag var en konsumtionsslav förut men nu inser jag mitt sanna värde.

Jag mår mycket bättre. Är mycket gladare överlag. Tror att kombinationen Haldol och Cipralex är bra för just mig. Cisordinol blev jag bara jävligt slö av. Sen att jag börjat motionera gör susen. Jag orkar bara gå snabbt en halvtimme i taget och då blir jag helt svettig och flåsar. Men jag ska öka på kanske om ett par veckor kanske jag orkar gå i 45 minuter. Sen ska jag införa lite styrketräning. Det går framåt. Jag gör saker och sover inte på dagarna. Sen var det det här med kosten som jag måste jobba på. Jag äter alldeles för mycket. Tror jag får i mig runt 5000 kalorier om dagen i snitt. Jag ska ligga på 3000 kalorier om dagen. Har tid hos dietist så att vi kanske kan diskutera hur jag ska göra. Men jag har ju egentligen svaret själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.