fredag 21 oktober 2016

Ledsen

Var på läkarmötet i morse. Det var en pärs. De märkte att jag ar uppvarvad. Benen skakade. Vi skulle sänka cipralex till 5 milligram kom vi överens om. Jag skulle vilja ha ett jobb. Jag trivs inte med att vara sjukpensionär redan vid 36 års ålder. Jag ska försöka mig på någon sysselsättning igen. Jag trivdes inte på studio it. Jag är ju utbildad fotograf men jag har inte jobbat som det. Alla älskar bild. Därför är youtube så populärt. Men de hade ju photoshop och studio men jag blev aldrig nöjd med bilderna jag tog där. Sen fick jag cisordinol som jag blev helt sänkt av. Jag har gråtit idag. Mycket. Jag är så ledsen och jag har räknat ut att jag aldrig kommer bli glad. Men jag tänker inte ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.