lördag 22 oktober 2016

Tänder

Kom från bröllopet. Det var jättefint och jag är glad för min systers skull. Men jag pallade inte med att folk höll tal och jag försökte dricka lite men blev alltmer rastlös. åkte hem. Undrar om jag ska åka in på sjukhus med mitt inflammerade öga. MIn far läkaren lös i det med ficklampa.Inflammationen har gått ner. Jag hatar sjukhus. Skulle aldrig vilja jobba som läkare, Hur pallar folk med alla jobbiga patienter?

Jag ska sova med sömnapparaten i natt. Jag vill inte få en stroke. Annars så är jag frisk. Jag ha lagat tänderna för hur mycket pengar som helst. Jag vill inte byta ut dom mot faketänder. Jag borstar tänderna och sköljer och använder tabletter mot tandlossningsjukdomen. Jag har en väldigt skicklig tandläkare som har fixat till tänderna. Ett tag såg de helt skeva ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.