söndag 21 augusti 2016

Tjock

Har stannat inne hela helgen. Har känt mig lite deppig och mycket lättirriterad. Ska gå ut senare ikväll. Tycker inte om den här medicinen Cisordinol. Känner att jag blir som en zombie av den. Hoppas jag får byta till Haldol. Jag irriterar mig mycket på min övervikt som hindrar mig att röra mig så mycket som jag vill. Jag vill gå ner ca 90 kg. Tror att jag kommer få mycket lös hud men det blir ett senare problem. Jag är en så kallad ssbbw som står för super sized big beautiful woman. Jag vill inte vara en sån utan normalviktig. Jag har varit smal. Man blir olika behandlad som tjock. Jag ska gå ner i vikt. Jag har redan börjat äta mycket grönsaker som mättar för att det innehåller fibrer. Det finns killar som gillar tjocka men det är väl oftast feeders och jag vill inte ha nån som göder mig. Jag har annars inte så höga krav. Han får ha vilket jobb som helst utom läkare. Jag vill inte dejta en läkare!! För jag träffar så många läkare i min kontakt med vården. Min pappa är läkare också. Jag har fått nog av läkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.