söndag 28 augusti 2016

No therapy

Jag ska avsluta den kognitiva beteende terapin för det funkar inte. Jag vet inte om det är mig det är fel på för jag kan inte tillgodogöra mig nån terapi. Terapeuten är det inget fel på även om jag tycker hon är tråkig. Jag vet inte om terapi är den rätta lösningen för mig. Det kanske räcker med medicin. Jag såg Flickan i tändsticksfabriken av Aki Kaurusmäki och den var gripande.

Jag tänker så negativt om mig själv och drar mig undan sociala aktiviteter. Nu ska jag på bröllop på lördag och har beställt kläder på nätet. Jag har bara inte orkat hämta ut paketet men jag ska göra det. Jag skickade CV till Meter men jag är orolig att det sa skita sig om jag får komma på intervju för att jag är så tjock. Men när man loggar sitter man ju bara bakom en skärm och skriver så då spelar det egentligen ingen roll att man är tjock. Jag vet bara att många inte gillar tjocka människor och mediabranschen är ju så ytlig. Men jaja jag är nöjd med att jag mailade i varje fall. Vi får se om de hör av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.