torsdag 12 mars 2015

Svar

Hej Bea!
Eftersom du tittar mycket på film (och jag inte tittar fullt så mycket som jag skulle vilja), undrar jag vilken som varit din största filmupplevelse den senaste tiden (eller låt säga, senaste året). Sedan undrar jag om det finns något filmland som tycker är förbisett och som man borde spana in?

Kram Linna (som läser ikapp här regelbundet men har så jävla dåligt med tid att det aldrig blir av att kommentera!!)

Hej Linna!

Jag såg Valerie and her week of wonders och blev alldeles betagen i den filmen. Den är drömsk, mystisk och magisk på en gång. Filmland, ja Tjeckien som är det land Valerie and her week of wonders är gjord i. Det finns många bra filmer därifrån. Jag tror Hollywood även spelar in mycket i Tjeckien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.