lördag 7 mars 2015

Saturday

Jag tror att de flesta tänker om sig själva att jag är snäll. Snäll är en underskattad egenskap. Jag är inte alltid snäll men jag försöker.

Jag gick med i en grupp på Facebook där man kan vara med om man söker nya vänner. Jag fick mest svar från killar och känner så här att jag mest vill ha en kvinnlig vän. Pojkvän skulle jag vilja ha också men det vill jag inte söka på nätet efter. Det har ju inte gått så bra hittills att söka eftr kärleken på nätet. Så jag lägger ned dejtingsökandet. Dock är det en massa killar som kontaktar mig via mailen. Det är lite jobbigt och känns obekvämt.

Jag bjöd min moster på middag igår och vi åt Entrecôte.Nu åt vi lunch på ett café och då var det hon som bjöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.