torsdag 12 mars 2015

Alone

Jag är inte missnöjd med mitt liv men jag tycker att det kunde vara rikare än vad det är nu. Jag ska verkligen inte klaga, har tak över huvudet och mat på bordet men jag tycker jag är själv så mycket. Skulle vilja ha en vän att anförtro mig saker för. De kompisar jag har träffar jag sällan. Jag vet inte om man kan kalla det kompisar förresten. Min närmsta anhörig är min pappa. Han är nog den första som skulle bli orolig om jag försvann. Han har nycklarna till min lägga och skulle nog gå hem till mig för att se om jag inte låg avsvimmad någonstans om man inte hört av mig på länge.

Jag ska gå och kolla på en lägga i Midsommarkransen på onsdag morgon. Kanske är roligare område än Farsta Strand som ligger väldigt off. Hyran låg på 4107 kronor i månaden och det är nästan 1000 kronor mer än vad jag har nu. Men jag tror att jag kan få bostadstillägg som täcker nästan hela hyran. Ja, det ordnar sig. Jag står på plats 17 i kön. Men det kanske är folk som hoppar av.

Har de senaste dagarna gått runt och känt mig så jävla ful. Jag vet att jag inte är ful egentligen men det känns bara så just nu. Min kropp tycker jag är helt grotesk. Men det kanske blir bättre när jag går ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.