söndag 8 mars 2015

Carmen

Jag var på Carmen igår och drack öl med couchsurfarna. Det var trevligt men jag blev lite väl full tror jag. Vinglade hem framåt tolv. Då hade jag druckit sex stora stark. Som konsekvens blev jag bakfull idag. jag låg bara och vilade mest hela dagen. Då kom självföraktet och knackade på min port. Jag kände mig verkligen värdelös. Men det gick över sen och jag kände mig lite bättre. På Carmen var alla så unga så man kände sig som en mormor som gick omkring. Couchsurfing är en grej man kan låta folk från andra länder bo på sin soffa. Jag bor så litet så jag kan inte ta emot någon nu. Men kanske i framtiden kan jag ta emot någon. Jag pratade med flera på stället och det kändes bra att vara lite social.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.