onsdag 12 december 2012

Social Media

Gick ut en sväng. Jag drog mig till gator där jag fick vara ifred. Är inte rädd för våldtäktsmän,rånare,galningar med morakniv eller vad som nu kan tänkas hota ens liv. Dessa föreställningar är liksom som seriefigurer. De finns inte. Händer något hemskt så gör det det på ett jävligt oväntat sätt. Jag känner mig lugn. Jag gick till Katarina kyrkogård och instagrammade en bild på snön, ljusen, husen och allt. Fick som vanligt inga reaktioner. Man ska väl vara lite rå, edgy, hipp och cool och tuff eller säker och instagramma måltider, ta självporträtt. Liksom utge sig för att man bjuder på sig själv fast man inte gör det. En tjej i mitt flöde tar bilder på sin fettfria mat och på sitt eget utmärglade ansíkte man bara har lust att säga "jag bjuder på mcdonalds" men då skulle väl hon säga "vasaru tjockis?"  Ska väl kunna göra en kvalitativ undersökning på mitt instagraminnehåll nån gång. Jag kanske blir överraskad! 281 bilder, 81 följare och jag följer 165 personer både kändisar vänner span och fan och hans moster. So far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.