fredag 28 december 2012

Stark

Altså jag är inte jordens medelpunkt men jag är betydelsefull.

5 kommentarer:

  1. Hej! Jag har kommenterat tidigare, för nån dag sen, och skrev i princip samma sak som Linda nedan. På ett sätt vill man inte kränka din integritet och så, men något ansvar har man ju som medmänniska när man märker att någon mår skit. Så ursäkta att jag lägger mig i!Du verkar må riktigt dåligt och hjärtat blöder då jag läser dina inlägg. Om du är psykotisk måste du ju få hjälp! Vad är det för samhälle vi har när folk ska behöva stå ut med att må så dåligt? Har du läst på denhär sidan? Det kanske kan vara något så länge : http://www.bipolarsjuk.se/sjalvhjalp_bipolar_sjukdom.htm
    Men jag tror att dina problem kräver att du får professionell hjälp. Angående ditt jobb : du har ju tydligen fått sparken och det verkar ha varit under ganska förnedrande omständigheter. Så klart kan man bli nere och hamna i en dålig spiral av det, vad vet jag, men det känns som att ditt tillstånd förvärrades i samband med att du fick sparken. En människa kan ju inte ta hur mycket skit som helst. Jag vet inte ens om man får sparka folk på lösa grunder men som du säger så kanske du inte kan hantera ett jobb just nu. Men i så fall har du rätt till sjukersättning, svårare än så är det inte! Å, vad jag önskar av hela mitt hjärta att du ska få må bättre snart.
    Kan du inte berätta om vilken hjälp du får just nu i form av medicin, terapi etc? Man oroar sig!
    Kram/Siri

    SvaraRadera
  2. Hej Siri; Jag får hjälpa av familjen.Jag tillfrisknar hemma. Ni kränker inte. Ja det dä med jobbet var hemskt. Det kändes som det inte hände på riktigt. SEn strula dom med att betala ut min sista lön och så fick jag pengarna i sista sekund. Det är nåt som inte stämmer.

    SvaraRadera
  3. Jag äter medicin mot min sjukdom.

    SvaraRadera
  4. Jag går på ett mottagning och får hjälp där. Jag har tid i början av januari.

    Mvh Bea

    SvaraRadera
  5. Jag ska träffa kurator, försäkringskassa och resten av tuffingarna.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.