fredag 28 december 2012

Gud

Jag tror inte på er ni kan dra åt helvete. Jag tror på Gud.

6 kommentarer:

  1. Hej Bea! Vi känner inte varandra, men jag har läst din blogg under något år. Jag har uppskattat att läsa dina texter och dina ärliga berättelser om livets svängningar. Men sista veckan har jag blivit orolig för hur du mår. Du skriver mycket och osammanhängande. Jag kan tänka mig att du har varit i liknande perioder tidigare i livet, vad gjorde du då för att må bättre? Kan psykiatrin hjälpa dig, eller de som står dig närmast? Hoppas du inte känner att jag lagt mig i ditt liv. Och hoppas att du kan få hjälp och att du kan ta emot den. Med vänlig hälsning, Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Tack för din kommentar. Jag var psykotisk, det var därför jag skrev så. Jag mår fortfarande dåligt. Jag tror jag aldrig kommit så nära att känna att hjärnan sprängs som nu. Jag gör bäst i att varva ner. Komma ner på jorden. Tack för att du bryr dig! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter fruktansvärt jobbigt. Men du verkar samtidigt så medveten om att du stundtals är psykotisk, det gör mig lite tryggare. Att du på något sätt har koll på läget. Kram Linda

      Radera
  3. Ja det kanske är det som är faran. Jag har varit dum. Min förre arbetsgivare hemtjänsten ställde orimliga krav på mig. Jag tror inte jag ska ha nåt jobb. Jag är dålig på at passa tider och så. Jag kanske ska bli sjukpensionär ändå.Om jag får.

    SvaraRadera
  4. Gå inte hem med nån du inte gillar. Gilar du inte feta tjejer så skit it ta en smal.

    SvaraRadera
  5. Jag tror inte på det. Jag tror på Gud.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.