tisdag 25 december 2012

Fact

Jag har inte haft nån tur. Men vafan man tar sig tur. Jag tog en dusch och badade. Ingen har ringt men jag har fått några sms. Men jag känner mig fortfarande orolig och nervös. Det ekar i mitt huvud och ute knattrar det av granatsplitter. Nä jag är klok. Ingen ska få förstöra mitt liv. Det är bara att bestämma sig för det. All den jävla kärleken blir lycklig! Kärleken övervinner allt. Nu ska jag kocentrera mig på att få en normal dygnsrytm. Så tror jag att jag kommer i fas med verkligheten. Psykisk sjukdom är lömsk.

2 kommentarer:

  1. Följt din blogg ett tag å hoppas verkligen på att du ska må bättre snart. Du verkar känna dig övergiven men dina vänner kanske bryr sig mer om dig än du tror. När jag själv mått dåligt har jag ofta känt mig övergiven men känslor är inte fakta. Sen har jag glömt fråga mig själv : är jag JAG en bra vän själv? Nej, det är jag inte alltid när jag mår dåligt...
    Hur som helst, vet inte vad jag vill säga med dethär inlägget - vet inte om du läser och/eller ens uppskattar kommentarer. Det gör ont att läsa att någon far illa och mår så dåligt. Vill bara sägs att det finns folk därute som verkligen håller tummarna för dig. God jul

    SvaraRadera
  2. Tack anonym för att svara på det du sa i mitten så uppskattar jag kommentarerna och läser men jag är dålig på att bekräfta dem och innehållet. Känslor är inte fakta nä man kanske ska särskilja det men jag känner mig bara så trött. DEt är sant jag kan vara lynnig som vän. Jag mår jättedåligt. Tack för att ni bryr er.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.