fredag 28 december 2012

!

Jag var besatt av en ond ande men nu är jag fri!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu kanske jag kränker din integritet och lägger mig i sånt som jag inte har med att göra men det känns hemskt att läsa denhär bloggen då det verkar som om du mår ovanligt dåligt. Du skriver ju typ ett helt osammanhängande inlägg i halvtimmen - jag är förvisso ingen expert och känner inte dig men det verkar som att du är manisk. Sköter du din medicin? Om inte så borde du göra det för att komma i balans igen. Snälla, försök få hjälp. Vet inte hur nätverket omkring dig ser ut (familj, vänner, sjukvård) men försök ta emot den hjälp som finns. Hoppas du inte blir arg över denna kommentar. Jag försöker bara hjälpa dig på det enda sätt jag kan.

    SvaraRadera
  2. Hej nej jag är glad att du visar att du bryr dig. Det är sant jag mår otroligt dåligt: Jag är supermanisk. Jag äter megamyckt neuoroleptika. Jag ska få hjälp. Min moster hjälper mig. Jag är imnte arg utan glad! Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.