torsdag 13 december 2012

Kluvet

Efter läkarbesöket så föll lite bitar på plats. Jag satt med sjuksköterskan och snackade. Så kom läk in och jag kände att de kommunicerade över huvudet på mig men de bedömde att jag inte är akut sjuk. Asså de sa inte det men jag fick gå hem. Det som är bra är att de tror på att jag kan få ett friskare och normalare liv då jag inte är beroende av nån annan som nu är jag ju beroende av pappa. Jag tog upp det här med schizoaffektiv diagnosen och läk drog en lång utläggning om diagnoser om om jag förstod det rätt är jag främst bipolär with a little touch of schizo. Han sa ju absolut inte så det är min egen tolkning. Ikväll ska jag på balans träffen! En samlingsplats för bipolära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.