söndag 30 december 2012

Life story.

Okej, då kör vi igång. År 2005 drabbades jag av mental kollaps. Jag hade förälskat mig i en person som inte brydde sig ett skit. Det verkade som alla såg det här som ett ödesdigert misstag. Jag bor hemma hos mina pappa och vi bråkar, jag var så naiv och trodde att jag kunde få hjälp utifrån. Jag borde ju ha fattat att jag ska vara klok och inte gå in i nån konflikt med farsan. Men jag ska nu bearbeta mig själv och alla fel jag har. Sen ledde det till att jag levde ett utsvävande liv. Med killar hit och dit. Samtidigt som jag liksom är för snäll mot folk, de sätter sig på mig för jag har svårt att säga ifrån. Får jobb, blir av med det, går i tusen bitar och mår dåligt. Allt bara går sönder och jag blir utnyttjad. Det kändes som om nån ville mig illa. Men jag har tagit kontrollen över mitt liv igen. Tack vare Gud. Och ni all den jävla kärleken blir lycklig. Jag är en stark människa. Jag kan också vara en protector! Till någon alldeles underbar person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.