lördag 29 december 2012

LIV

Jag bestämmer över mitt eget liv!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Skönt att höra att du får hjälp, hoppas verkligen att det är bra hjälp du får. Du kan ju vara sjukskriven tills du mår lite bättre! Då kanske du kan skriva klart din C-uppsats som verkar väldigt intressant! Jag känner inte dig men det känns som om du har så mycket att ge. Jag önskar dig allt gott och håller alla tummar och stor-tår för dig!!!! Jag tror att många av dina läsare känner samma sak. /Siri

    SvaraRadera
  2. Hej Siri! Jag har läkarmöte om ett par dagar och då ska jag ta upp alla problem. Jag litar ändå på min läkare. Hoppas jag kan vara sjukskriven ett tag. Ja jag kände ett tag att mitt liv var slut men det är det ju inte. Min död är långt borta. Faktiskt. C-uppsatsen blir nog skriven. Ska bli kul att knäppa landets störta filmutbildning på näsan. om det går. Paranoia.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.