tisdag 11 december 2012

Mitt i ett äventyr!

Abilify slog till med all kraft. Jag tog 15 mg i morse för jag var så uppe i varv. Hade tänkt att skriva den där romanen på kb men på Slussen ändrade jag mig och hoppade på tuben mot Hässelby och steg av rådmansgatan. Blev så jävla hungrig att jag gick in på det där kebabstället vid stadsbibblan. Med dåligt samvete satte jag i mig nån slags maffig anrättning med pitabröd. Jag som är tjock bör inte äta snabbmat men jag var så hungrig att jag bara inte tänkte klart. Sen gick jag till valand,cafet och käkade äppelkaka för då var allt liksom redan kört. Sen så var det som att jag fick en istapp i huvet, det var abilify som slog till plus matkoma. Alltså mina ben bar mig inte jag hade datorn i en rosa tygkasse från monki men jag tänkte bara måste hem. Så jag gick hem! Och sov och nu så har jag ingen lust att skriva. Igår såg jag "livet är underbart" hade länge tänkt se den. Blir mer film ikväll! Romanen får vänta. Jag vill fly från problemen inte skapa nya. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.