tisdag 11 december 2012

Debut

Jag var på en författarträff
på Debaser Medis! Det var årets debutanter som pratade och läste ur sina böcker. Det var intressant, jag hade inte planerat att gå dit men så såg jag notis om det i lokaltidningen. Blev nyfiken! Innan allt drog igång så var det en kille som frågade om jag var författare! Nej sa jag och garvade! Oh nej! Men jag skriver sa jag, nämnde inte min blogg men jag drog nån vals om ett bokmanus som det där jag pratade om i ett tidigare inlägg! Han sa att han också skrev på en deckare!! Sen drogs allt igång och jag hörde 3 författare sen var jag tvungen att gå! Kände mig sådär orolig och var rädd för att flippa! Nu är det bra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.