torsdag 20 december 2012

Babyvoice

Asså jag mådde så jäkla dåligt idag alltså så det var inte klokt Fruktansvärd Huvudvärk.  Men nu så är allt bra igen. Jag ska gå och lägga mig i god tid. Jag gick två varv runt kvarteret på eftermiddagen och slank in på Blå Lotus där jag mötes av besynnerliga leenden. Sen gick jag hem och lagade nån slags pasta. Det var inte särskilt gott. Nu har maten blivit som något tråkigt då det varit gott en gång i tiden, när senast njöt jag av en måltid?  Jag vet vad jag gör fel och det är att jag sätter mig på tvären ibland. Jag minns för två år sedan då jag blev erbjuden ett låtsasjobb genom arbetsförmedligen och försäkringskassan och jag kunde bara inte genomföra det. Men jag visste inte vad det var jag skulle göra? Fick inga instruktioner. Det handlade om en dokumentärfilm om utvecklingstörda. Jag skulle skriva ett manus. Jag vet att mina handledare blev jävligt upprörda över när de märkte att jag bara sket i att göra mitt jobb. De bara men vad är problemet? De satt och psykade mig i kvart. Sen hoppade jag av. Det var väl inte bara mitt fel att det inte blev nåt. De är svårt att göra saker på betsällning och jag ville inte på nåt sätt hänga ut nån på fel sätt. Men när jag såg "Catfish" så förstod jag hur man kanske kunde ha gjort det. De värsta var väl att en av handledarna bara "men varför skakar du" Dina ögon har ingen livsgnista i sig." Jag kunde inte försvar mig just då. Sen satt de och läste min blogg och sa att i bloggen så är du rolig men inte i verkligheten. Det var helt sjukt. Men jag blev inte knäckt. Varför njuter vissa av att trycka ner andra? Alltså jag ska använda dem i min nästa film. Då jävlar finns det ingen nåd. Skulle vara roligt om någon väldigt mjuk och vän person spelade förrövaren med dockansikte och bebisröst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.