lördag 21 februari 2015

Trött och seg

Lite trött idag. Vaknade med huvudvärk. Jag brukar inte ha det så ofta. Jag tog i varje fall en alvedon. Det släppte.

Jag funderar på att åka till Berlin i vår. Jag tar då bussen. Känner mig lite oinspirerad i dag varpå det fattiga inlägget. Igår var jag bara hemma och såg på tv. Jag var trött och seg hela dagen för jag hade varit ute föregående kväll. Jag gick till Riche men det var inte så kul där. Det var dock roligt att vara ute bland folk. Men jag känner att självförtroendet ibland sviker mig när jag är ute. Att alla andra är så mycket mer lyckade än jag osv. Jag såg Once upon a time in the west av Sergio Leone. Den var fantastisk! Konstigt att jag som varit intresserad av film på allvar i 14 år nästan har missat Leone. Men nu har jag sett två. Den första var Once upon a time in America. Den var över fyra timmar lång. Väldigt driv i berättelsen och aldrig seg eller tråkig.

Nu ska jag äta Bento låda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.