torsdag 12 februari 2015

MIg själv

Jag börjar bli lite trött på mig själv och min blogg som är väldigt självcentrerad. Är det verkligen intressant att läsa om vad jag har för mig? Jag kommer inte att sluta skriva men jag funderar på att kanske skriva om lite andra saker också. Film och teater bloggen kommer att få fler inlägg också. Ikväll ska jag på Sergio Leone's once upon a time in America som är över fyra timmar lång.

Jag mår ganska bra men jag drömmer märkliga drömmar om nätterna. Bra att jag sover i varje fall. Jag ska till budget och skuldrådgivaren och så ska vi se om man kan fixa till mitt studielån så att jag slipper betala så mycket. Jag känner mig lite ensam och hoppas att bättre tider kommer. Jag dejtar inte, jag lade ner det där. Jag skäms lite för att jag är så tjock och kan inte fatta hur nån kan tycka att min väldiga kroppshydda är attraktiv. Jag försöker i alla fall gå ner i vikt och det är ju alltid något.

3 kommentarer:

  1. Det är din blogg så du skriver vad du vill men om du själv känner dig trött på det så är det klart att du ska ändra din inriktning. Sluta inte skriva bara, jag vill gärna läsa. :-)

    SvaraRadera
  2. Din blogg är en av få jag läser. Tycker att du skriver jättebra och intressant. Gillar filmbloggen också!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.