onsdag 3 december 2014

Mitt i veckan

Jag håller på att fylla in ansökan om bostadstillägg. Det är många bilagor som ska med. Förhoppningsvis får jag pengarna retroaktivt kanske redan om en månad eller den som följer.

Jag var på Fountainhouse idag och jag satt en liten stund i receptionen sen var det husmöte. Jag var lite frånvarande i tanken. På vägen hem köpte jag I-D på presstop för jag tänkte att lite bilder skulle pigga upp. Jag har kollat i tidningen nu och tycker det är många bra bildserier. Just det jag jag sprang ihop med en nära vän när jag var på väg till Fountainhouse. Det var kul och hon är höggravid. Vi bestämde att vi skulle träffas i jul.

Jag har mycket tid att slå ihjäl och jag kollar mycket på film och tv som sagt. Gillar inte programmet Inte Ok som går på trean. Programledarna är näsvisa och irriterande. Sen är det en jobbig berättarröst och små poänglösa sketcher. Jag trycker bort det programmet. Jag kollar på svenska hollywoodfruar och lyxfällan fast jag måste säga att jag har tröttnat lite på bägge. Jag gillar inte tv så mycket föredrar film. Igår skulle jag kolla på dokumentären the imposter på tv, men då bröts den för aktuellt som skulle rapportera om regeringskrisen. Den handlar om en familj i Texas som tror att de får hem sin försvunna son men så är det en kille som har fejkat alltihop och utgav sig för att vara den förlorade sonen.. Vill se hur den slutade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.