söndag 21 december 2014

Sjuk

Jag insjuknade i vinterkräksjukan igår. Spydde hela dagen. Men nu är allt bra igen. Men det är jobbigt att vara sjuk. Man orkar liksom ingenting. Var hemma och kollade på teve. Meningslösa serier och såpor för att fördriva tiden. Började förakta mig själv känna mig värdelös. Men det gick tack och lov över. Ikväll ska jag kolla på Blå Ögon. Jag har kommit in i den serien och den är riktigt spännande sen. Sen ska jag laga Janssons frestelse till jul då jag är bortbjuden hos min moster i Upplands Väsby.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt att vara magsjuk.
    Jag vet att det är jättesvårt men försök tänka att du är INTE värdelös, att vara sjuk är inte samma sak som att sakna värde. Alla kan bli och vara sjuka, man är inte mindre människa för det. Kram Bea, jag hoppas att du får det trevligt i jul.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.