måndag 8 december 2014

Högre makter

Idag läste jag om en tjej som hoppade från Västerbron och överlevde. Hon hade turen att bli sedd precis när hon hoppade. Det var otäckt att läsa men bra att hon återfick livslusten när hon vaknade på intensiven. Jag har aldrig försökt att ta livet av mig även om jag ibland önskade att jag var död så skulle jag inte göra något aktivt för att genomföra ett självmord. Det är ju mord. Då överlämnar man sig verkligen åt högre makter om man väljer att avsluta sitt eget liv.


Jag skulle på ultragyn idag men jag missade tiden med 20 minuter. Hade lite svårt att komma upp på morgonen. Ska till Fountainhouse idag. Jag mår ganska så bra faktiskt. Igår var jag hemma hos en kompis och vi pratade om gamla tider eftersom jag lärde känna henne när vi var 15-17 år. Man glömmer bort lite hur man faktiskt förändras och utvecklas genom åren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.