torsdag 11 december 2014

Stor

Skickade in pappren till Försäkringskassan om bostadstillägg. Får se om jag får något.

Jag är medlem på en sida för tjocka människor och dess beundrare (Dimensions forum). Där diskuterar man allt mellan himmel och jord och mycket handlar det om att feta diskrimineras och att många tjejer har dåligt självförtroende för att de är tjocka. Det finns ju en grupp män som kallar sig för fat admirerers. Det verkar typ i deras fall som ju större desto bättre. Jag brukar skriva på den här sidan och man får nästan alltid svar. Från alla möjliga. Det verkar ju vara mest amerikaner som hänger där.

Jag ska dock försöka gå ner i vikt.  Jag är med i Viktklubb och registrerar allt jag äter i telefonen. Det går ganska bra. Jag är riktigt tjock nu. Smällfet. Men fettet sitter ju inte fastvuxet på kroppen. Man kan ju gå ner i vikt.

Jag ska till Berns på Nyår. Hoppas jag får trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.