tisdag 16 december 2014

Ångesten som tack och lov lättar

Ångest har jag oftast i början av dagen. Det är då bandet rullar med att jag är misslyckad och inte kan något. Sen vänder det fram vid lunch så sakteliga och jag börjar ana min självkänsla igen som återerövras vid 16 ungefär då mår jag bra igen. Men den här morgonångesten är vedervärdig. Jag vet inte vad jag ska göra av den. Det är samma visa varje dag! Jag drömde att jag fick jättemycket hjälp av psyket. Att de verkligen gick all in för att hjälpa mig med de bästa psykologer och läkare. Synd att det bara var en dröm. Jag ska på julbord imorgon för psykiskt sjuka. Hoppas jag får trevligt.

1 kommentar:

  1. Har du någon mild tablett som du kan ta när du får ångesten? Du kan ju inte gå och må dåligt varenda dag, det är inte ok. Kram Bea, hoppas att du får trevligt på julbordet.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.