lördag 6 december 2014

Kompis

Sov ganska dåligt i natt. Jag var hemma och kollade på film på kvällen.  Ensam hemma 3 haha. Den var lustig. För omväxlingsskull var det uppfriskande att se en barnfilm. Jag isolerar mig lite och vill inte gå ut och träffa folk. Det är inte bra. Jag måste bryta isoleringen. Ingen har skrivit till mig om att fika. Jag har verkligen inte många vänner. Det känns som om det bara är jag som hör av mig till de kompisar jag har som jag kan räkna på en hand. Hur ska man bära sig åt för att få nya då? Ja jag vet inte. De viktigaste är väl att man är social och gör saker med andra. Så följer sig det andra naturligt. Vad jag har att erbjuda som vän är att jag är lojal och trofast. Generös och omtänksam. Men det måste ju klicka även om det bara handlar om vänskap så måste ju kemin stämma. Jag söker någon som är rolig och intressant.

2 kommentarer:

  1. Fattar att det är deppigt, men folk kanske är blyga helt enkelt. Vad säger dina vänner om du tar upp detta med dem? Du skrev förut om en bästa vän, kan du inte berätta för henne hur du känner?

    SvaraRadera
  2. Ja jag kanske ska prata med de jag har, Jag hade en bösta vän men vet inte oim jag har henne kvar,.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.