tisdag 30 september 2014

Catfish

Jag kollar på catfish tv versionen. I det här avsnittet var det en kille som hade träffat en tjej på ett nätforum och han kände att nåt inte stämde. Det visade sig att tjejen var en ung kille som hade satt i system att lura folk. Han var typ stolt över det. Jag är ju ute och nätdejtar och det är klart jag försöker vara försiktig. Jag har säkert blivit lurad flera ggr. Typ att skicka bilder till troll. Man får passa sig. Jag tror egentligen inte på nätdejting. Det är så lätt att det kan bli fel när man möts. Många är oseriösa också. Men jag vet inte jag tycker väl att man får börja nånstans och försöka på det sätt man kan. Jag tror jag kommer dö oälskad och ensam som läget är nu.

Jag sov på dagen idag. Var så trött. Jag tror jag mår bättre när jag har saker att göra annars så kommer de negativa tankarna som en kalldusch. Det var nån gubbe som ringde mig 14 ggr och sa hej det är Nisse och sen sa han inget mer. Jättekonstigt. Kanske någon  som driver med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.