fredag 12 september 2014

Anti depp!

Igår var jag på läkarmöte. Det konstaterades att jag blivit deprimerad igen. Jag fick Voxra utskrivet. Har använt den medicinen förut och den brukar fungera. Risken är ju att det kan slå över och man blir uppvarvad men då får jag säga till läkaren. Jag var ute med en kompis och då bröt jag ihop. Så hon fick hjälpa mig hem. Tack! Jag mår dåligt och känner det som att mina tankar långsamt kväver mig. Läkaren frågade om jag haft några tankar på döden och så men det har jag inte haft direkt. Jag vill inte dö. Jag har tid kvar. Men jag tycker inte jag lever nåt vidare bra liv. Men det kan ju bli bättre. Man kan ju alltid hoppas. Jag tycker bara jag sitter framför teven och kollar på dåliga serier.

2 kommentarer:

  1. Här kommer en hälsning till dig ifrån en bloggläsare. Jag hoppas att du snart mår lite bättre och att du får bra hjälp och stöd. Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Kram Bea, bra att du hade vännen där som kunde hjälpa dig. Också bra att du fick träffa läkare så snabbt nu när du börjat sjunka så att du inte hinner ännu djupare ner. <3

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.