onsdag 24 september 2014

Klumpen

Vaknar med ångestklump i magen nästan varje dag. Jag är oroad över min ekonomi. Det går inte ihop knappt. Kanske ska ansöka om skuldsanering. Ja jag vet inte. Men det kanske är det enda raka. Jag har ångest över andra saker utöver det också. Det är ett helvete att vara jag just nu. Jag har även haft självmordstankar men inte planerat nåt för gör jag det så ringer jag psyk. Så får jag väl lägga in mig ett tag eller så.


Jag ska vara försiktig vad jag skriver om andra här. Vill inte att nån ska må dåligt över vad jag skrivit.


Idag ska jag läsa gamla uppsatser som enligt läraren var hyfsat bra. Ska bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.