torsdag 4 september 2014

Sysselsättning

Jo jag har börjat med sysselsättning 6 timmar i veckan då jag går till en lokal och gör lite små uppgifter. Det är väl helt okej. Bra att ha något att göra tänker jag. De andra människorna som är där verkar vara mest lite äldre än jag. Jag har inte pratat så mycket med någon av dessa så jag vet inte. Drömmen är att ha ett jobb på heltid. Ett riktigt jobb men jag kan inte ha ett sådant som saker är nu. Men kommer något med ett seriöst erbjudande så nappar jag ju självklart.


Annars så har inte så mycket hänt faktiskt. Jag uppskattar den här tiden på året. Det är lagom varmt och vackert ute om dagarna när solen skiner.


Jag känner mig lugn på ett sätt. Mycket mår jag dåligt över men jag har lärt mig att koppla bort dem tankarna. Jag kommer nog att skriva mer här i bloggen framöver.

1 kommentar:

  1. Åh vad lättad jag är att du skriver igen och att du mår ok, jag var jätteorolig att din tystnad betydde att du mådde dåligt igen. Aktivitet är bra om man orkar, stor kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.