söndag 21 september 2014

Make it work

Igår fyllde en kompis till mig år. Vi åt middag på Babajan ett gäng människor. Det var trevligt. Jag åt chilin som smakade bra men den var tyvärr lite vattnig.


Nu är det söndag morgon och jag saknar att ha någon att hänga med idag. Jag annonserade efter sällskap på Facebook. Jag har inte så många kompisar tyvärr. En pojkvän hade ju varit trevligt att ha men jag saknar nog mer någon att kompis hänga med faktiskt. I torsdags träffade jag A-B som jag lärt känna över nätet. Hon är jättetrevlig och rolig. Vi fikade i Farsta och sen åkte vi in till stan och hälsade på  the Fountain House. Det var någon som kommenterade och tyckte att jag skulle träffa andra som också har mått dåligt. 


Jag har mått lite bättre denna veckan som varit. Folk säger att jag ser piggare ut. Jag fortsätter med det som funkar. Jag tänker på han i Project runway som säger Make it work. Jag tänker så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.