onsdag 19 december 2012

Veggie

Jag tror att jag ska bli vegetarian! Jag var det ett par månader när jag var 15. Inte för att jag ska gå ner i vikt som jag ska bli det. Men för att jag på sista tiden ätit så mycket kött! Jag kollade på debatt när det nu var och en expert sa att folk blir feta av topp tre charketurier, chips och så var det nåt till som jag har glömt. Varför är jag så dum ibland! Jag behöver inte tänka på vad andra säger. Jag vet ju innerst inne vad som är bäst för mig. Jag minns när jag var liten! Allt var inte svart och vitt. Jag var också taskig! Ingen av mina vänner har ringt mig! Jag försökte komma fram men det känns som om de är lite rädda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.