lördag 15 december 2012

Skansen mys

Haha hur korkad får man bli? Jag tog mina sista pengar och betalade Skansen inträdet på 120 kr. Men jag ville så gärna till idyllen! En verklighetsflykt! Min iPhone laddade ur och jag hade sen bara ca 30 spänn kvar. Jag gick in på en gård och kände att jag må se ut som jag lever på 1800 talet och fantiserade hur jag skulle försörja mig. Skriva var min första tanke. På den tiden och vara 32 och ogift var väl inte helt okej även om jag inte är nån historiker! Skulle säkert gift mig med nån som var fager men inte fick upp den! Vad hemskt! De killar som dras till mig är om jag ska hitta en röd tråd smala, bleka och kanske lite rebelliska. De som inte dras till mig är pappabetalar typer. Så är det! Jo jag köpte en kaffe sen för mina sista slantar. Bruden framför mig i kön köpte en glögg och när hon skulle gå sa frågade hon om alkoholhalten och slängde ut glöggen när hon fick höra att det var 10 procent! Flickan som trampade på brödet! Undrar vad hon får för straff? Jo egentligen gick jag mest dit för j skull! En tjej jag känner som jobbar med lotteri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.