tisdag 18 december 2012

Movie

Jag har lyssnat på boredom av buzzcocks flera ggr nu för att det är ett sånt jävla drag i den. Dock skulle jag aldrig våga stå längst fram på en punkspelning.

Om jag fick regissera en film så skulle jag ha med den låten när en person drabbas av en psykos. För den e så här "Ring a linga fucking thing" och "I'm living in this movie but it doesn't move me" Jag vet inte vad som skulle hända, kanske att hans tjej har gjort slut och han tappar allt. Jag såg film en gång som hette "The nines" och den var episodisk men i en del så fick killen spelet när tjejen gjorde slut, han tog ut grillen på gräsmattan och slängde i bilder och gosedjur och hällde på en massa bensin och tände på. Sen åkte han ner till några skumma kvarter och fick kontakt med en hora så gick han och köpte crack. Sen blev han fälld för mordbrand eftersom elden från hans lille minnenas  barbeque hade spridits. Hna fick sen ha fotboja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.