onsdag 19 december 2012

Harmoni

Hur finner jag lugn och harmoni. Det känns nu som om allt håller på att gå åt helvete. Jag behöver vila upp mig ett par dagar. Sova och komma i en normal dygnsrytm. Asså jag och new age gifter oss inte riktigt! Jag har köpt så många flummiga böcker och gått till så många olika healers och medium men inte finner jag nått lugn eller är det ett svar jag söker. Jag menar jag är väl kanske i grunden skeptisk det är väl kanske det som förstör. Jag vill linda in all min smärta och sorg i något drömskt och luddigt. Vila i något som svävar mellan mystik och något okänt.

Ett kvinna jag var hos som spådde i änglakort med mera sa lite roliga saker. Hon sa att jag var som en svamp som sög åt mig negativa energier och att de låg på min aura. Då garvade jag bara rätt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.