fredag 31 augusti 2018

Fri

Jag duschar hela tiden nu. Vill ju inte gå runt och stinka. Jag måste nog göra en sån operation. En TVT eller tension free vaginial tape. Hoppas att jag får hjälp hos gynekologen. Att hon tar mig på allvar. Vesicare och Betmiga funkar. Inte.
  Jag vill inte skära upp handlederna. Stackars den som hittar en. Jag har självmordstankar men de är inte allvarliga. Mer att jag inte orkar leva men jag tänker inte ge upp. Mest att jag är så trött på allting. Har någon av er läsare försökt ta livet av sig? Det går att svara anonymt. Hur blev det efter? Mår du bättre idag?

Jag tror jag ska göra lite mer högrisk grejer om jag ännu känner mig suicidal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.