onsdag 5 september 2018

Jag skakar

Jag skakar jättemycket. Jag ser ut som en Parkinson patient. Utan att överdriva gör jag det. Jag ska börja med Inderal. Det är inte psykofarmaka utan en betablockare. Men det ska ta bort skakningarna. Jag får hoppas att det fungerar. Alternativet är att jag byter haldol mot abilify. Kanske ska ta bort litium också. Jag går bara upp i vikt av den.

Jag gör inget på dagarna. Jag är helt sysslolös. Jag borde kanske klara av ett lättare jobb. Men jag luktar ju kiss och ingen vill anställa någon som gör det. Vet inte vad det ska bli av mig. Jag slutade röka i lördags och det har nog fått mig lite ur slag. Man får ju en kick av nikotinet. Det enda jag gör är att jag ser film. Jag vill göra en film också. Men det kanske blir svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.